Swatch SKIN promotie | Schiphol | Promotion Partners

Swatch

Tags:

Wear a skin and make #YOURMOVE! Ter introductie van de nieuwe Swatch SKIN, een elegante collectie van 11 horloges, kunnen reizigers de hele maand juli de activatie stand op Schiphol in lounge 1 bezoeken. De harmonieuze wijzerplaat, de ultra dunne kast en het unieke gewicht zijn terug te vinden in het ontwerp en de gebruikte materialen van de brand experience ontwikkeld door Merkenbaar.

De Promoters van Promotion Partners zijn het zomerse gezicht van Swatch en geven uitleg over de collectie. Daarnaast nodigen zij reizigers actief uit om deel te nemen aan de Swatch #YOURMOVE Gif activatie verzorgd door BE Agency. Reizigers worden uitgedaagd om hun moves te laten zien voor de GIF booth op de stand. Op de geprinte foto staat een unieke code die ingevuld kan worden op een tablet in de Swatch store 25 meter verderop. Hiermee maken ze kans op een Swatch SKIN horloge of een leuke giveaway. De GIF krijgen de reizigers ook direct per mail toegestuurd en kunnen ze delen op social media. Om dit te stimuleren wordt er ook onder de online gedeelde GIF-jes een Swatch SKIN horloge verloot.

Een succesvolle samenwerking tussen Promotion Partners en BE Agency waarbij de krachten zijn gebundeld en het netwerk van BE Agency is ingezet om een geschikte standontwerper aan te trekken. De actie genereert veel zichtbaarheid voor Swatch en extra traffic naar de shop.