Steeds vaker zien we in kantoorcomplexen, woontorens, bedrijfsverzamelgebouwen, woonzorgcentra en in winkelcentra ‘bemande’ service desks. Een plek waar bewoners, bezoekers of patiënten terecht kunnen voor informatie, maar ook diverse verzoeken kunnen neerleggen. Bij Promotion Partners noemen we deze dienst ‘Your Service PA’. Een Service Personal Assistant (SPA) is niet alleen een telefoniste/receptioniste, maar vult deze functie juist aan. Ook kan deze vanzelfsprekend, afhankelijk van de situatie, als aparte functie worden ingevuld.
Een SPA (Service Personal Assistant m/v) werkt voor u op uw locatie en heeft regelmatig overleg met de SPA coördinator. Deze coördinator is verantwoordelijk voor een groep SPA’s in het land. Fungeert als eerste dagelijkse aanspreekpunt voor de SPA en bespreekt feedback tijdens deze gesprekken en brengt de vertaling hiervan over naar het hoofdkantoor van Promotion Partners. Voor ons is deze manier van werken ‘business as usual’, aangezien wij voor de overige onderdelen van Promotion Partners met succes op dezelfde wijze werken.
De diensten die een SPA voor uw klanten/medewerkers kan regelen:
Onze Personal Assistants zijn veelal meertalig en afkomstig uit verschillende culturen, afhankelijk van de wensen van onze opdrachtgevers. In deze functie is het namelijk van essentieel belang dat het profiel van een SPA meer dan goed aansluit bij de wensen van uw klanten op de betreffende locatie.
Vanzelfsprekend beschikken onze SPA’s over een grote mate van creativiteit, senioriteit, enthousiasme en overzicht om vele taken tegelijkertijd in goede banen te kunnen leiden. Uw klanten of medewerkers hebben op deze manier tijd over voor andere zaken die voor hen prioriteit hebben en worden op de door hen gewenste gebieden compleet ontzorgd.
Meer weten over wat Promotion Partners voor u kan betekenen?
Stel uw vraag via het contactformulier of bel 020 – 496 46 66 en vraag naar Helma Grenier.
Wij zijn verheugd over de samenwerking met Promotion Partners. Door samen te werken aan een vriendelijke en efficiënte manier van gasten verwelkomen en begeleiden, kunnen we de kwaliteitsslag maken die een positieve invloed heeft op de beleving van onze bezoekers én exposanten."
We hebben mede dankzij het team van Promotion Partners in het gangpad het verschil kunnen maken voor Bruynzeel Keukens op de Bouwbeurs in 2013. De eigen commerciële mensen hadden de handen vrij voor de vaste relaties en tegelijkertijd zijn er - ondanks de economische recessie - toch zeer waardevolle nieuwe contacten gelegd."
Voor de Gouden Loeki hebben wij met de gastvrouwen van Promotion Partners gewerkt voor onder andere de registratie. De samenwerking was vooraf erg prettig. Alle gastvrouwen waren zeer goed voorbereid en wisten tot in details wat er van hen verwacht werd. Mede hierdoor liep de registratie zeer soepel. Daarnaast waren de gastvrouwen erg gastvrij en zagen zij er prachtig en stralend uit. Wij zijn zeer tevreden over deze samenwerking.”
Promotion Partners is al jaren onze gewaardeerde leverancier voor hospitality staff voor onze events. De hostessen en hosts gaan bij Ovation Holland aan de slag voor verschillende typen werkzaamheden, zoals airport assistance, hospitality desk en dinner guidance. Ondanks onze soms last-minute aanvragen, leveren de planners van Promotion Partners altijd. Het is fijn te weten dat we altijd van ze op aan kunnen!”
Heel erg bedankt voor het leveren van de hostesses voor ERA-EDTA. De hostesses waren zeer professioneel en hebben het geweldig gedaan voor ons. Ik hoop in de toekomst weer met jullie samen te mogen werken.”
De hostesses en hosts van Promotion Partners waren zeer proactief, flexibel en gefocust op het project."
Ik ben hartstikke tevreden met de service verleend door de dames van Promotion Partners! Ik zou met alle dames vaker willen werken. De gasten waren vol lof over de service en ontvangst op het vliegveld en in het hotel hebben de dames ook super werk afgeleverd. Fijn dat je op personeel kunt rekenen die hun vak echt verstaan en dat je erop kunt vertrouwen dat er een professionele service en ondersteuning wordt verleend. Ik heb me kunnen richten op andere zaken en me niet druk hoeven maken over de ontvangst van gasten. Super!”
T: (0)20 496 4666